Shoplinks.Asia

Sunday, March 12, 2017

Pencarian Bloglist Sesi Mac-April 2017 oleh Blog NA's

Assalamualaikum..
Hye semua..

Maaf pada tuan blog..
Sha baru berkesempatan nak update..
Yeah!! Sha menang dan tersenarai di Bloglist Blog Na's..
Ohsem okay.. Promosi percuma.. Siapa tak nak rugilah kan..

Pengumuman pemenang telah dibuat pada 8 Mac 2017..
Sha perasan pengumuman ini hari Jumaat rasanya..
Minggu tu sebok sikit.. tak sempat nak Blogwalking or taip entry..
Bila weekand barulah menunaikan yang tertunggak..
Masa nie lah Sha nak Blogwalking.. Buat entry..
Banyak sikit masa..

Terima kasih pada Blogger Nur Athirah sebab buat Segmen yang ohsem ini dan pilih akak sebagai pemenang.. Terima kasih daun keladi....

 Okay.. nampak tak Sha nya blog kat no 10 tu??

 Yeah my lucky number..

Yeah!!! dah tersenarai.. Jangan lupa singgah blog sis Nur Athirah nie ye..
 Klik je gambar header beliau nie..


12 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI