Sunday, March 12, 2017

Rasuk oleh Zyra Safiya

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang memang dah lama Sha cari..
Tidak menghampakan langsung..
Hantunya lain macam..
Bila obsesi pada manusia melampaui iman..
Bila Iman tidak lagi menjadi pegangan..
Memang petakalah jawabnya..

Cerita yang nampak sangat biasa tapi memberi pengajaran..
Pengajaran yang sangat penting untuk kehidupan..
Zyra Safiya selalu membawa mesej yang berlainan dalam setiap novel beliau..
Rasuk yang nampak biasa-biasa sahaja..
Bila mula membaca menjadi sangat luar biasa..

Sha suka cara Zyra Safiya mengisahkan cerita mengenai Haikal, Julia dan Nurlisa..
Memang menarik..
Cuma pembaca perlu sabar untuk mengikuti perkembangan cerita..

Rasuk oleh Zyra Safiya
Sha start baca pada 10.03.2017..
Selesai pada 12.03.2017

5 comments:

  1. makk aii beraninya... mia tak berani nak baca bila tengok tajuk2 yang seram ni...

    - Mia Liana

    ReplyDelete
  2. Hantunya lain macam... adoi, hantu apa tu... hihi

    ReplyDelete
  3. horror.. unni pun suka baca novel y bawa pgajaran, skli gus kita turut ambil ilmu kat situ

    ReplyDelete
  4. kalau saya dah baca novel, tak boleh tinggal. kena habiskan juga cecepat sebab tak sabar nak tau ending nya

    ReplyDelete
  5. buku seram lagi sha...banyaknya koleksi sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI