Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, August 23, 2017

FACE MASK GIVEAWAY by Asyiqin89

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom joint..
FACE MASK GIVEAWAY by Asyiqin89

https://asyiqin89.blogspot.my/2017/08/face-mask-giveaway-by-asyiqin89.html 
 TARIKH TUTUP : 5 SEPTEMBER 2017

Sha pilih yang ini..
Sebab packaging dia comel..
https://asyiqin89.blogspot.my/2017/08/face-mask-giveaway-by-asyiqin89.html
Hadiah 2:
Seed Water Daily Care Mask & Bye bye 'Stressful Eyes'

17 comments:

  1. Haha Sha ni pilih yang comel je

    Nanti dah pakai lupa nak tanggal kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Harapnya taklah.. Tapi memang packaging dia comel sangat

      Delete
  2. Best of luck kak Sha...saya pun join jugak..

    ReplyDelete
  3. Mask Sha pikih tu memang khas untuk mata ya. All thr best!

    ReplyDelete
  4. dari GA yang sama...good luck sis :)

    https://aztieyshana.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. Singgah dari GA yg sama :)

    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2017/09/face-mask-giveaway-by-asyiqin89.html

    ReplyDelete
  6. Hi, all the best !
    Singgah dari sini..tengok pilihan nona lakk

    http://nonasani.blogspot.my/2017/08/face-mask-giveaway-by-asyiqin89.html

    ReplyDelete
  7. Tahniah! anda telah menang GA ini. sila emelkan details ke asyiqin89@gmail.com untuk menuntut hadiah (:

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI