Shoplinks.Asia

Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian ku, Seorang Blogger!

Assalamualaikum...

Wah.. Wah.. Berita baik Uolls... Ben Ashaari buat Segmen Ben Ashaari : Impian ku, Seorang Blogger!
Disebabkan arini mood cam rajin kan so Sayapun nak joint jugaklah...

http://www.benashaari.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Syarat-syarat dia senang jer..
1. Kena buh header Ben Ashaari
2. Ceritakan serba sedikit latar belakang korang , secara ringkas.

3. Ceritakan juga kelebihan blog korang ! Kenapa blog korang patut jadi pilihan rakan pembaca ! Ahaaa… Jangan panjang panjang yer..

4. Bagitau pada rakan pembaca , apa impian korang bila jadi blogger ni.. Kot la nak dapat handphone percuma ke.. Gi melancong percuma ke.. Jadi retis ke.. Haaa.. cer citer , cer citer… 

Meh kita nak cita mengikut syarat-syarat Encik Ben nie..

1. Serba sedikit mengenai saya.. Saya bekerja full time sebagai Pembantu Perpustakaan. Dah berkahwin dan ada dua orang anak pompuan.. Blog nie bila saya free dan ada mende nak update. Saya suka membaca, memasak dan menonton drama korea.

2. Kelebihan blog saya.. hurm.. x tau la tang mana yg lebihnya.. tapi saya suka update pasal anak-anak saya..  Resepi masakan ringkas.. Drama korea yang saya tengok.. Filem yang saya tonton.. Buku yang saya baca.. Tempat makan dan bercuti yang saya pergi.. Tempat makan best.. Mungkin tu boleh jadi sebab untuk rakan pembaca memilih blog saya..

3. Impian saya bila jadi blogger... Hurm.. saya nak tambah rakan... Sambil-sambil tu saya juga nak share apa yang saya suka dengan kawan-kawan maya saya.. Impian saya yang paling ultimate ialah saya mengimpikan bila jadi blogger ini saya dapat buku atau novel percuma untuk di ulas.. Boleh gitu..

Terima kasih sebab membaca... nanti singgah-singgah la lagi yer..

4 comments:

  1. Selamat berblogging , Chaiyok!!!

    ReplyDelete
  2. semoga sukses sebagai blogger.. Salam kenal dari alin :)

    http://alindanblog.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan ...
    Smoga impian review novel tu tlaksana..
    Manala tau dlm ms tdekat ni murah rezki kan..
    Gud luck ye!
    sy dh follow sini, jemput ke blog saya..
    tellingstory11.blogspot.com

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI