Friday, May 29, 2020

Day 72 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Selesai mengganti puasa.. Esok baru nak mula puasa enam syawal pula.. Kepada rakan-rakan yang dah mula dan dah separuh melaksanakan puasa enam, tahniah Sha ucapkan.. Semoga selesai dengan cemerlang.. Kepada yang baru nak ganti puasa, jangan mengalah.. Terus kuatkan semangat.. Anda pasti boleh.. Kepada yang baru nak mula puasa enam seperti Sha, jom kita puasa.. Semangat dan teruskan usaha.. Pasti boleh..

Menu berbuka Sha adalah nasi arab.. Menggunakan pes segera seperti yang Sha kongsikan di entry Resepi Nasi Mandy.. Memang Sha dah niat nak masak hari ini.. Selain nak jamu MIL, ianya juga untuk celebrate anniversary Sha.. hehehe.. Makan macam ni pun dah sedap tau.. Seronok tengok MIL makan bertambah.. Puas hati rasanya..

Tak sangka kita dah 11 tahun.. Semoga kita terus bersama sehingga hujung nyawa kita.. Aamiin.. Tetima kasih kerana selalu bersama saya..

9 comments:

  1. happy anniversary! alhamdulillah dh 11 tahun.. =)

    sy ni rsnya nk start gnti puasa jgk.. arap dtg kekuatan.. ahahah

    ReplyDelete
  2. Selamat anniversarry yang ke -11
    Semoga kekal bahagia selamanya.

    ReplyDelete
  3. awww happy anniversarry kaksha & husband. Semoga kekal hingga jannah ye

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa kak sha dan happy anniversary :D

    ReplyDelete
  5. sedapnya nasi arab! lama takmakan

    ReplyDelete
  6. hepi anniversary sha yang ke 11. moga berbahagia hingga ke jannah :)

    ReplyDelete
  7. Happy anniversarry. Semoga kekal hingga ke jannah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »