Tuesday, May 28, 2019

Menanti Di Aidilfitri - Wany Hasrita, Wani Syaz, Muna Shahirah, Wan Azlyn

Assalamualaikum..
hye semua..

Ternangis pula lepas dengar lagu ini.. Bukan sebab liriknya tapi bila sampai part babak dibawah ini.. Huhuhu.. Rasa yang tak siapa mengerti.. Rindu dan rasa kehilangan.. Kosong..

Raya pertama tanpa abah.. 

Kisah angin membawa tanya yang tak terjawab
Diteman sepi tiada dirimu yang aku harap
Benar kata pebedalan bagaikan pungguk rindukan bulan
Menanti tanpa jawapan berbuah seribu tanya dan persoalan
Hati ini bukan sebarang
Hanya dirimu yang ku miliki
Bertahun hidup di negeri orang
Tiada kabar yang ku dengari
Terasa asing di hati ini yang dah terluka

Termimpikan mu
Di pagi raya mulia
Aku menanti (Ku menanti)
Ku menanti kehadiranmu

Impikan mu
Hasrat harapan tuk bersamaa
Di Aidilfitri Aidilfitri
Ku menanti kehadiranmu

Cukup susah bertahun lama ku pendam rasa
Menelan duka dan nestapa sakit rasanya
Berlayar tak bertepian
Tiada perhatian mana arahnya
Biar aku sendirian Penuh penantian Selamanya

Hati ini bukan sebarang
Hanya dirimu yang ku miliki
Bertahun hidup di negeri orang
Tiada kabar yang ku dengari
Terasa asing di hati ini yang dah terluka

Termimpikan mu
Di pagi raya mulia
Aku menanti (Ku menanti)
Ku menanti kehadiranmu

Impikan mu
Hasrat harapan tuk bersamaa
Di Aidilfitri Aidilfitri
Ku menanti kehadiranmu

11 comments:

  1. omai....lirik lagu pun dah sedih. takut nak gi dgr. sure hujan gak.
    "Termimpikan mu Di pagi raya muia Aku menanti Ku menanti kehadiran mu"
    tahun kedua tanpa insan bergelar suami & Daddy....kehilangan insan tersayang.
    pedih & sayu ...hanya Allah yg tahu

    ReplyDelete
  2. dah gi dgr dah, lagu biasa2 je...but music video dia..adoi la.memang laju jer air mata tu. cedih...

    ReplyDelete
  3. 1on trending in youtube..best song lagu raya this year..

    ReplyDelete
  4. tak pernah dgr lagi.. nk dgr la jap lagi

    ReplyDelete
  5. Tak pernah dengar lagi lagu raya ni tapi bila baca liriknya nampak macam sayu je.

    ReplyDelete
  6. Dah selalu nampak trending kat Youtube tapi tak berani nak dengar lagi. Takut sedih. Tunggu hari raya baru pasang. Mungkin lebih feel...:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »