Tuesday, August 8, 2017

28 Faces of the Moon (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak tengok Drama Korea..
Sha tertarik sebab drama ini bergenre misteri dan romantik..
Macam menarik je..
Episod pun tak banyak..
Ada 8 sahaja.. Cepatlah sikit nengoknya..
Lepas tu setiap episod 10 minit je..

Confuse Sha nengok drama ini..
Tunangnya mati.. Pastu jumpa wajah yang sama..
Kemudian bercinta, lepas tu rahsia terbongkar..
Tapi kerana cinta perkahwinan diteruskan..


4 comments:

  1. woww macam menarik. best tak drama ni kak sha? hehhee

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar lagi pasal drama ni. masuk list nanti ;)

    ReplyDelete
  3. Where can I watch it online? macam bestttt!

    ReplyDelete
  4. Nampak best jer drama korea ni kena layan gak ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »