Monday, August 14, 2017

AgroMas : Sos Pedas Berkicap

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Siapa suka cili kicap..
Sekarang tak oayah susah-susah nak buat..
AgroMas dah keluarkan yang segera..
Rasanya sedap, pedas dan memikat..
Selain dibuat cicah, boleh juga digunakan untuk masakan.. 

Sebotol ini tak tahan lama..
Sekejap je dah habis..
Kalau buat ikan bakar pastu cicah nie,memang best...

Sha buat perapan ayam menggunakan sos pedas berkicap AgroMas ini.. Memang sedap..
Rasa dia pekat dan memikat..

5 comments:

  1. mcm sedap ja ni kak shaaa. busyra tak pernah try lg.

    ReplyDelete
  2. Senang kan skrg ni. Xperlu nk buat sendiri bagai. Sesuai utk org yg bekerja mcm sha.

    ReplyDelete
  3. Nampak cam sedap.. Kene cuba jugak sos ni nnti..

    ReplyDelete
  4. Wow mesti sedap Kan. Manis pedas gitu

    ReplyDelete
  5. sedap ker sha kicapnya ..belum pernah cuba

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »