Sunday, August 13, 2017

Bila Sha Berfutsal

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aktiviti ini kami lakukan bersama pelajar Kelab Sahabat Perpustakaan..
Aktiviti santai dan riadah..
Ada part dimana staf iaitu kami lawan futsal bersama pelajar..
Walaupun tak ada skil dan tak bersukan, kami berjaya dengan 2 mata..
Yeah!! Staf masih berbisa..

Hehehe.. Seronok juga..
Walaupun game 10 minit je..
Rasa macam 1 jam..
Berpeluh-peluh dan pecah semua lemak..
Hehehe..
Sebelum futsal, kami buat senaman ringan dan berzumba..

Mendengar taklimat dan peraturan permainan dari pengadil..

Permainan pun bermula.. 

Yeah!! Jom tendang bola.. 

Menanti ketibaan bola.. Tak larat dah nak lari.. Wakakaka.. Nampak tak gaya seorang pemain tak berapa pro.. 

Game tamat.. Jom bergambar kenangan.. 

Ini menu sarapan kami.. 
Pergh!! Sedap tau.. Spaghetti seafood goreng.. Puas makan.. RM3 sebungkus.. 

6 comments:

  1. wau, cik timm last main futsal masa sekolah..
    tu pun sampai tercabut kasut bola..ptut sepak bola, kasut yg masuk lubang gol..adoi..hihi..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Wrmbth

    Selamat malam ahad & apa khabar dari Maznee sis Sha

    Wah wah

    Sarapan pun berat tu

    kalau nak bersenam kena ada tenaga kan. Hehe

    ReplyDelete
  3. seronoklah bila join aktiviti macam ni selain dapat keluarkan peluh dapat mengeratkan silaturahim

    ReplyDelete
  4. Makan lagik best sha.. hahaha.. rajin sha join yek.. Kalau lea mesti termengah2 ni..

    ReplyDelete
  5. Wow Sha berfutsal Tu. Baguslah utk kesihatan

    ReplyDelete
  6. wah dah lama tak bersukan ni..amacam nak kurus huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »