Saturday, August 19, 2017

Hindustan - Jai Ho (2014)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Malam Jumaat (18.08.2017) TV3 tayang cerita Hindustan..
Tertengok pula..

Selalu dengar lagu dia je..
Malam itu dapat tengok filemnya..
Yang ini lakonan Salman Khan tau..
Ceritanya biasalah.. Typical filem Hindustan..
Yang berbeza, mesej yang disampaikan..
Tolong tiga orang dan pesan pada orang yang ditolong supaya tolong tiga orang lagi..
Begitulah seterusnya..
Buat baikkan patut disebarkan..
Supaya kebaikan itu berterusan.

Ada lagu yang Sha suka..
Ada juga yang annoying pada Sha.. Hehehe..

Anda yang baca entry ini, tengok tak filem ini?

8 comments:

  1. CCL sempat jugak tengok citer ni semalam . Kuat betul Jai lawan penjahat2 ni . Rasa macam nak repeat tengok skali lgi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Sha pun rasa macam nak repeat tgk..

      Delete
  2. tak pernah tengok lagi filem ni tapi lagu dia tu memang famous dulu

    ReplyDelete
  3. suka tgk cerita ni... dalam lp ada simpan..

    ReplyDelete
  4. dah banyak kali dah tengok Jai Ho nih..best sangat..Tak bosan biarpun dah tengok beberapa kali..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »