Thursday, August 31, 2017

Bibimbap Malaysia

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari Selasa (29.08.2017) Kawan Opis Sha ada open order Bibimbap..
Sha pun orderlah sebekas.. RM10 je..
Sesekali makan kan.. Kawan Sha ini memang rajin buat makanan Korea..
Selalunya habis je bila Sha tahu.. 
Kali ini dia whatsapp personal tanya nak tak..
Memang terus orderlah..
Alhamdulillah.. Sedap..
Makan sambil tengok citer China.. Hahaha..

 
Versi Melayu..
Sha punya ini tanpa taugeh..
Tak suka taugeh.. Hahaha..

 Bila dah digaul kesemuanya..
Pergh!! Ohsem sangat rasanya..
Deabak..

5 comments:

  1. Rasa macam mana kak Sha? Apa dalam tu kak sha, heehehe. tak pernah rasaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa dia macam nasi goreng yang tak digorwng.. Hehehe.. Dalam tu ada cendawan, carrot, sayur sawi yang dikukus. Daging tu tak pasti dia masak macam mana..tumis rasanya.. Pastu telur mata dan sos bibimbap.. Sos nie tak pedas sangat..

      Delete
  2. alahai sedapnya...teringin nak makan haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »