Saturday, August 5, 2017

Nescafe Latte Hazelnut

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nescafe kembali dengan produk baharu..
Latte Hazelnut..
Sha baru je beli..
Packaging yang menarik..
Memikat untuk dibeli..
Satu pack ada 20 sachet..
Rasanya agak lembut..
Masih ada rasa kacang tapi tak terlalu kuat..

Packaging yang menarik..
Warna oren..

Secawan Nescafe untuk relaks dan santai..

9 comments:

  1. wow mesti nak cuba ni (^_^).

    ReplyDelete
  2. Saya dah lama tak minum nescaffe...tapi yg hazelnut ni macam menarik tertarik tauuu...hehehe

    ReplyDelete
  3. wah bolehlah cuba nanti..tq kak sha for sharing this

    ReplyDelete
  4. baru tahu nescafe dah ada latter,, kena cuba ni :-)

    ReplyDelete
  5. suami mv beli yg biru..kalo mv tak minum nescafe

    ReplyDelete
  6. Lea tak boleh minum nes sbb HB rendah tapi rini terbabas minum sbbnye tak tahu nak minum air ape dah.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. latte caramel masih dihati.tp hazelnut pun nampak menarik.baru je belek shopee td ada beli 2pack rm21+ je.nak beli la

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »