Saturday, August 26, 2017

Novel Murah di Instagram

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sekadar nak berkongsi dengan kawan-kawan yang minat membaca..
Di Instagram Fifaeshop ada buat jualan murah..
RM5 sebuah buku.. Tidak termasuk postage..
Sha sempat sambar dua buah sahaja..
Satu lagi novel tak sempat nak sambar..
Sudah dijual.. Sedih..
Kalau korang ada nak jual harga kasih sayang bolehlah tinggalkan komen..
Sha cari novel yang bertajuk "Seteguh Ilalang oleh Maria Kajiwa".

 
Sha beli Coke and Sundae dan Coke & Sundae II
Harga RM5 sebuah..
Campur postage RM18..
Buku dah siap berbalut, kondisi tip top..

https://www.instagram.com/fifaeshop/?hl=en
Banyak juga yang dah sold out..

8 comments:

  1. Wah....bestnya buku murah2..

    ReplyDelete
  2. wah. best nyaaa. nty boleh laa jenguk kejap :)

    ReplyDelete
  3. Bagus ni jual preloved. Thank you Sha for sharing :)

    ReplyDelete
  4. Saya tak ada akaun instrgm.
    Tak dapt lah beli tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe Adam.. Ada juga kawan-kawan blogger yang jual buku murah-murah.. Bolehlah Adam usha..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »