Friday, January 27, 2023

Gery Crunch Roll: Chocolate

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli sebab musykil tengok ada sorang budak ini beli berkotak-kotak.. Ada dua warna tapi Sha jumpa yang ini je.. Nanti kalau Sha jumpa yang satu lagi, Sha beli dan kongsikan disini ye.. Alhamdulillah rasanya sedap.. Apa je yang tak sedap kan kalau ada coklat.. hehehe.. Sha beli dekat Mr. DIY..  Sedap sebab luar dalam ada coklat lepas tu ada karamel juga.. Memang bestlah..

Gery Crunch Roll: Chocolate (276g)
RM8.30 (12pcs)

Wafer roll dengan coklat dibahagian tengah, disaluti karamel, ketulan biskut dan coklat..

5 comments:

  1. Baru tahu jenama Gery ada wafer roll macam ni. Nampak sedap.

    ReplyDelete
  2. Selalu beli yg choc roll biasa tu je... jenis ni x pernah lg beli.. tp brand gery ni mmg sedap... rasanya mcm dr indon

    ReplyDelete
  3. wah, nampak sedap. saya suka biskut gery sbb sedap2 semuanya.

    ReplyDelete
  4. Saya tengok pun rasa teringin nak rasa!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com