Majlis Sukan Politeknik (Episod 2) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, May 16, 2012

Majlis Sukan Politeknik (Episod 2)

11.05.2012

Hohoho... Macam cerita bersiri lak ada episod2 gitu... hehehe... Jangan marah ye.. Ini kita nak sambung cite kite pasal MSP (Majlis Sukan Politeknik) yang berlangsung di PSAS tempat kita kerja..
Nak dijadikan cite aku kena jaga perlawanan tennis... hangin jer... yang lenlain sume dah settle tinggal beregu perempuan je... punyalah lama diowang berlawan just nak tentukan tempat ketiga n keempat... Sabo jellah... kalo hari besa xde la runsing sangat, tp sebab ari tu ari jumaat kan... Tukang bg maddle nye orang lelaki tu yg bengang tu... Sudahnye bg hadiah kul 12.55pm.. Settle majlis kul 1.10pm... Nak panggil berkumpul untuk terima hadiah pun seksa....
Acara Malam start kul 8.30pm tapi kami dah ade tercongok kat blkg pentas kul 7.45pm... pergh nak menunggu tibanya saat memberi piala sikit punya lama... Masa bagi sekejap jer.. hahahaha... Alhamdulillah segalanya berjalan lancar...
Hohoho.... ade guest artis tu... nak tau sape??? ce teka... hehehe... Akim AF... kebetulan adiknye ade belajar kat sini dan dia dah tersingkir dari rancangan MANIA tu yang le jemput die datang sini... Putih la jugak orangnye... tapi bila tgk dalam gambar besa jer... Adik die lg tinggi dari dia.. hahahaha....



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..