Wednesday, April 12, 2023

Nestlé Gold Honey & Berries Flakes

Assalamualaikum..
Hye semua..

Setelah menimbang dan menolak apa yang patut, Sha beli juga Cornflakes ini.. hehehe.. Bijirin jagung yang di panggang rangup dan dibuat dengan kebaikan bijirin penuh, buah asli serta disalut dengan madu.. Memang menggoda selera rasa anda.. Pergh!! 

Nestlé Gold Honey & Berries Flakes (340g)
RM10.60

Ada ketulan buah berries kering.. Walaupun tak banyak tapi puas hatilah.. Kepingan jagung tu makan macam tu je pun dah sedap.. 

Bila tambah susu jadi berganda sedap..

8 comments:

  1. Sedapnya. Rasa nak beli lah nanti.

    ReplyDelete
  2. Omg, saya mauuuuu 😄😄😍. Selaku suka cereal dari Nestle, apalagi kalo ada kndungan madu ❤️. Memang best. Tambah susu dingin atau yoghurt. Krn biasanya saya tak bisa minum susu putih. Makanya selalu ganti dengan soya atau yoghurt kak

    ReplyDelete
  3. Wah itu cereal favorit anak saya 😁,produk Nestle memang bagus dan rasanya enak dan lezat,apalagi kalau pakai susu dingin..emmm

    ReplyDelete
  4. menarik lah cornflakes dengan berries ni. nak cari jugak lah nanti

    ReplyDelete
  5. Suka ada letak beri pada emping jagung.

    ReplyDelete
  6. tampak sedap tu. kalau tambah buah pun lg sedapn

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com