Shoplinks.Asia

Thursday, February 19, 2015

Jalan-Jalan di EON dan TESCO Rawang

Cuti Thaipusam aritu saja bawa anak-anak jenjalan..
Alhamdulillah.. sesekali keluar seronok juga..

Xtau nak bawa ke mana, so kami pergi EON Rawang..
Ingatkan adalah playgroun macam dekat EON Manjung..
Sedih gaklah sebab playgroun dia kecik jer..

Crowded dengan mainan.. space kecik pastu bayar mahal..
30 minit yg pertama RM3.00
Lepastu setiap 10 minit kena tambah RM1.00

Bagilah juga anak2 main dalam 40 minit camtu...
sebab mmg niat nak bawa diorang mainkan...
Happy sungguh dua beradik tu..







Antara mainan yg ada..

Lepastu kami ke TESCO Rawang pula..
saja bawa bebudak jalan dan survey2 barang..
Kebetulan ada train untuk bebudak.. so lepas pusing kat bahagaian barang2,
bagi bebudak tu naik...
Mak pun joint sekali sebab memula tu takut..
Mak x kena bayar.. anak je yg kena..
Lama jugalah dia pusing...
RM3 seorang..
Kira oklah walaupun pusingan dia kecik tapi puaslah bebudak tu naik..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI