Thursday, February 19, 2015

Jalan-Jalan di EON dan TESCO Rawang

Cuti Thaipusam aritu saja bawa anak-anak jenjalan..
Alhamdulillah.. sesekali keluar seronok juga..

Xtau nak bawa ke mana, so kami pergi EON Rawang..
Ingatkan adalah playgroun macam dekat EON Manjung..
Sedih gaklah sebab playgroun dia kecik jer..

Crowded dengan mainan.. space kecik pastu bayar mahal..
30 minit yg pertama RM3.00
Lepastu setiap 10 minit kena tambah RM1.00

Bagilah juga anak2 main dalam 40 minit camtu...
sebab mmg niat nak bawa diorang mainkan...
Happy sungguh dua beradik tu..







Antara mainan yg ada..

Lepastu kami ke TESCO Rawang pula..
saja bawa bebudak jalan dan survey2 barang..
Kebetulan ada train untuk bebudak.. so lepas pusing kat bahagaian barang2,
bagi bebudak tu naik...
Mak pun joint sekali sebab memula tu takut..
Mak x kena bayar.. anak je yg kena..
Lama jugalah dia pusing...
RM3 seorang..
Kira oklah walaupun pusingan dia kecik tapi puaslah bebudak tu naik..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »