Perhimpunan Bulanan Bil 6.2012 & Jamuan Raya PSAS serta Rumah Terbuka MSU 7.9.2012 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, September 8, 2012

Perhimpunan Bulanan Bil 6.2012 & Jamuan Raya PSAS serta Rumah Terbuka MSU 7.9.2012

     Petang lepas Jumaat PSAS wat Perhimpunan Bulanan dan juga Jamuan Raya... Meriah dan berwarna warni.. Masa nie la nak tgk staf lelaki dan perempuan melaram serta bergaya sakan.. Tapi ada jugak yg biase2 jer.. cam xde ape2.. hehehe... Yang bestnya dapat makan lemang buatan tgn staf Unit Pemandu, Stor & Asrama.. hehehe... Bos besar pun puji lemang mereka lembut... sedap2.. hehehe.. makan ala kadar jer coz petang karang lepas kerja nak gi makan lagi.. hehehe... layan gambar..


         Petangnya lepas kerja gi umah terbuka MSU (Management Science University) kat Shah Alam memenuhi undangan seorang sahabat... Mujurlah en.hubby balik awal dari Perlis dan memberi kebenaran untuk berjalan.. hehehe.. Thanks En. Hubby... Seronok sangat tgk kawan tu hepy menerima kedatangan kami.. Dah beberapa kali gak die ajak.. Baru kali nie berkesempatan... Alhamdulillah semuanya dipermudahkan Allah...
    Student yang kitorang bawak pun kemain lagi hepynya... Best bila tgk semua orang gembira.. Layan gambar dibawah...


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..