Friday, October 26, 2012

Garangkah Aku??

Assalamualaikum..
buat Pengetahuan semua, ini adalah luahan hati dan perasaan aku sebagai pembantu perpustakaan.
Kadang-kadang bila aku fikir-fikirkan balik, salahkah aku menegur pelajar-pelajar ini untuk lebih berdisiplin... Salahkah aku bila aku marah diorang?? Aku pun kadang-kadang x faham.. Bila kita tegur bukan nak dengar sebaliknya kita pulak yang di marahnya.. Kalau perangai tu ok xpe lah jugak.. huhuhu..

Pening aku fikir.. Kalau x tegur karang rasa macam salah pula sebab itu termasuk sebahagian dari tugas.. Aduh nak buat macam mana ye??? Ke patut biarkan aje.. Bukan kehidupan aku pun.
Suka korang lah nak jadi apa. Kalau dah zaman belajar tidak boleh berdisiplin, macam mana nak kerja ye??

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »