Mengandung. - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, October 23, 2012

Mengandung.

Alhamdulillah...
Semuanya berjalan lancar buat masa ini... Walaupun pada permulaan alahan yang aku alami agak teruk sehingga menetap sekejap di Hospital tapi syukur Alhamdulillah dah semakin ok.. Tak sangka lah pulak biras aku pun mengandung juga.. Lepastu dengar cite adik kedua suamiku akan berkahwin.. Alhamdulillah murah rezeki mak mertua aku... Tahun dapat InsyaAllah dapat 2 cucu sekaligus dan satu lagi menantu perempuan...

Kandungan kali ini lain sikit.. Baru nak masuk 5 bulan tapi aku dah mula rasa pergerakan dia di dalam perut.. walaupun xbrape aktif tapi dah mula ada sapaan antara dia dan aku.. Alhamdulillah, masa periksa kandungan hari tu denyutan nadinya lancar.. Semoga semuanya dipermudahkan seperti sebelum ini..

Walaupun aku x sangka untuk dapat pengganti secepat ini tapi aku bersyukur.. melalui semua ini sekali lagi dengan penuh kesabaran walaupun dugaan datang bertimpa-timpa... En.Hubby baru jer baik demam campak tapi masih demam dan batok-batok lagi.. Cuma dah xkena kuarantin jellah.. hehehe... demi keselamatan dan kesihatan bersama...

Terima kasih ya Allah.. Ya Rahman Ya Rahim..

2 comments:

  1. hehehe... kekeringan idea sebenarnya... tu yg lama menyepi... hehehe.... thanks sebab masih sudi singgah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..