Monday, August 4, 2014

Per’l Xlim, Rahsia Wanita Kekal Mempesona!

Assalamualaikum...

Hari ini nak cerita pasal produk diet.. hehehe.. Yang ini agak mudah dan simple, tanpa perlu menjaga makan dan juga bersenam.. Mula-mula macam x percaya tapi bila dah cuba sendiri memang yakin sangat... Kebetulan baru lepas Ramadhan, selera makan masih lagi pada tahap biasa-biasa.. Jadi bolehlah teruskan dengan produk ini pula. Produk ini keluaran Power Root. Sha dapat tahu pun sebab baca blog Namee Roslan yang INI , INI dan INI. Lepas tu baca lak review blogger2 yang lain.. Memang sangat mengujakan lah.. Cuma sedih sebab bila cari dekat area Slim River, Behrang ngn Tanjung Malim xde.. Terbantut usaha nak mencuba.

Kebetulan nak balik raya, so semangat datang balik.. Bila sampai jer Kampung terus ajak en.suami gi Giant, Manjung. Nasib baik jumpa.. Tapi mula minum 1st Raya.. tapi x minum macam yang dicadangkan.. (cadangan minum yang sepatutnya dua kali sehari.. 30 minit sebelum sarapan dan 30 minit sebelum makan tengahari) Baru nak cubakan, so kenalah bagi serasi dengan perut dulu.. Jadi Sha minum 30 minit Sebelum sarapan sahaja. Alhamdulillah xde kesan sampingan yang luar biasa, cuma rasa dahaga jer..Just minum air masak bebanyak jer.. Sistem pembuangan pun ok.. Selera makan macam biasa jer..

Raya yang ketujuh (03.08.2014) baru start minum 2 kali iaitu sebelum sarapan dan sebelum lunch. Pagi tadi cuba pakai baju yang dah x muat.. Alhamdulillah dah boleh butang.. Walaupun badan nampak macam xde perubahan tapi x sangka baju tu boleh muat semula.. Cuma nak pastikan dah betul2 ok pakai baju tu baru sha poskan gmbr dalam blog ini. Timbang je belum lagi.. Last timbang berat Sha 21.07.2014 - 67.5kg, nie 2 minggu sebelum minum Per'l Xlim.. Lupa nak timbang dulu sebelum minum aritu.. Nanti kita timbang bila dah betul2 muat pakai baju yang diidamkan tu.




Antara kelebihan produk ini :
Kandungan yang terdapat di dalam kedua produk ini sangat bagus untuk mendapatkan tenaga yang luar biasa dan kelihatan cantik pada masa yang sama.

1-      Ekstrak Green Coffee Beans (Kopi Hijau)**
  • Green Coffee Beans adalah biji kopi yang belum dipanggang.
  • Kandungan Asid Klorogenik dalam kopi hijau membantu badan meningkatkan kadar metabolisme badan dan membantu seimbangkan gula dalam darah dengan menghalang pembebasan glukos dalam badan.
  • Oleh itu, badan akan membakar lemak dalam badan anda sebagai sumber tenaga dan ini akan menyumbang kepada proses penurunan berat badan.
2-      Ekstrak White Kidney Beans (Kacang Ginjal Putih)**
  • White Kidney Beans akan membantu mengelakkan perut daripada memecah karbohidrat kepada gula ringkas. Jadi, kalori tidak akan diserap ke dalam badan.
  • Tambahan lagi, White Kidney Beans adalah makanan kaya serat, protein, vitamin dan mineral. Ia akan membuat anda rasa kenyang untuk masa yang lebih panjang. Jadi anda tidak akan mempunyai keinginan untuk makan.
3-      Kacip Fatimah
  • i. Menstabilkan hormone dalam badan, memantapkan tisu yang memerlukan hormonestrogen dan melewatkan proses penuaan.
4-      Kolagen
  • i. meningkatkan kelembapan kulit serta memperbaiki kulit kasar dan kulit berparut.
Faedah yang anda dapat dari Per'l Xlim ialah ia membantu untuk menurunkan berat badan tanpa ponteng makan dan bersenam. Mudah untuk diamalkan, hanya perlu bancuh dengan air panas. Malah sesuai untuk orang dewasa yang sibuk bekerja, suri rumah dan juga untuk pelajar. Ia boleh dimakan oleh lelaki dan wanita.

Anda boleh dapatkan produk ini di Mydin, Giant, Aeon dan Aeon Big, Cold Storage dan outlet yang terpilih yang menjualnya. Harga sebungkus produk ini ialah RM19.65 (Giant Manjung). Sebungkus ada 15 sachet, boleh diminum selama seminggu.

4 comments:

  1. Yup.pada saya per'l xlim nih berkesan.saya dh try per'l xlim perisa choco selama 2minggu,perubahan yg saya dpt mmg luar biasa. Baju peplum yg selama ni saya pakai sempit,dh longgar. perut dh buncit,punggung mengecil.Skg dh habes,nk beli lg tp kat area tmpt saya blum ade jual. Sblm ni saya terjumpa kat tmpat lain,cpt2 saya beli. skang dh habes,susah pulak nk cari. Huhu.

    ReplyDelete
  2. mmg bkesan!saya dh trun 5kg..hehehex..at kedai u station d jejawi,perlis cma 18.30inggit sbungkus..

    ReplyDelete
  3. Dlm smggu ni turun jugak 1kg..hihihi kang aku borong plk kt supermarket tuh...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com