Wednesday, September 26, 2018

Ragaman oleh Faizal Tahir

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha dah lama nampak video lagu ini duk lalu lalang dekat Sha punya timeline youtube.. Tapi tak terfikir nak dengar sampailah semalam rasa macam nak dengar.. Terus jatuh cinta.. Faizal Tahir ini memang Sha minat dari One in a Million lagi.. Semua lagu-lagu dia best dan rentak dia sentiasa fresh.. Ragaman ini pun unik.. Kalau tengok persembahan live dia nyanyi lagu ini pun best.. Boleh klik SINI..
https://www.youtube.com/watch?v=WEk_yHFZuYU

Hari Isnin kau berkata nak makan lasagna
Dah sampai kedai nak tomyam pula
Oh My God
Petang Rabu nak cendol pula
Biar betik
Nasib kau baik mood aku baik
Bulan puasa baru nak pula
Dah minta langsir macam nak raya
Ragamanmu hanya aku yang tahu
Ohh (Oh sayang!)
Hanya kita berdua kekal sampai tua
Bagai bulan di pagar bintang
Tetapkan bersama ohh ohh
Hanya kita berdua kekal bahagia
Walau gila dibuatnya
Aku sayang padanya
Dah berkali-kali kau buat lagi --Tolong!! Tolong!!
(Hanya kita berdua)
Dah berkali-kali kau buat lagi --Tolong!! Tolong!!
(Hanya kita berdua)
Makan malam sudah dihidang
Kau masih melaram
Time tengok bola, kau ajak keluar
Ya Allah...
Masuk kereta, baru gear dua
Kau nak balik
Nasiblah baik muka kau cantik
Bulan puasa baru nak pula
Dah minta langsir macam nak raya
Ragamanmu hanya aku yang tahu
Ohh
Hanya kita berdua kekal sampai tua
Bagai bulan di pagar bintang
Tetapkan bersama ohh ohh
Hanya kita berdua kekal bahagia
Walau gila dibuatnya
Aku sayang padanya
Dah berkali-kali kau buat lagi --Tolong!! Tolong!!
(Hanya kita berdua)
Dah berkali-kali kau buat lagi --Tolong!! Tolong!!
(Hanya kita berdua)
Hanya kita berdua kekal bahagia sampai hari tua
Bagai bulan di pagar bintang
Tetapkan bersama ohh ohh ohh
Hanya kita berdua kekal bahagia
Walau gila dibuatnya
Aku sayang padanya
Walau gila dibuatnya
Aku sayang padanya
Walau gila dibuatnya......
Aku sayang padanya.......

https://www.youtube.com/watch?v=E_fci6c5AQ4

12 comments:

  1. salam singgah. lagu2 FT ni memang menusuk ke kalbu dan jiwa :D :D

    ReplyDelete
  2. Jarang dia keluar lagu tapi sekali keluar bommm keboomm

    ReplyDelete
  3. lirik pun dah ok belum dengar di nyanyi lagi. mesti best

    ReplyDelete
  4. akak suggest je, saya terus dengar. Faizal tahir mmg tak pernah mengecewakan

    ReplyDelete
  5. mcm best jer lagu ni.. blm pernah dgr lagi. hehe

    ReplyDelete
  6. Belum in lagi dengan lagu ni hehehe...
    Nanti nak dengarlah

    ReplyDelete
  7. Ika masa pestime denga pun masa dekat Big Stage hehe. Best jugak.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com