Tahun 2011 & Tahun 2012 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, January 4, 2012

Tahun 2011 & Tahun 2012

     Dah 4 hari berada dalam tahun 2012 nie... macam2 yang dah berlaku pada tahun 2011... selamat tinggal 2011 dan kenangan2 manisku.... selamat datang 2012....

Amani Berwajah baru... Hasil eksperimen ayahnya..

     Amani pun dah makin besar... dah setahun setengah... dah semakin banyak kerenahnya... mak n ayah pun surrender bile amani terlalu aktif bermain.. hehehe... cian die belum ade kawan lagi...InsyaAllah kalo ade rezeki pasti Amani akan ada adik...

     Sekarang gred jawatan pun dah bertukar... dulu SSM skrg SBPA... nak kate banyak beza... sama je.. cuma ade kenaikan gaji seket la... Alhamdulillah... rezeki tahun baru... pada aku, aku sangat bersyukur dengan kenaikan yang diberi... xde la pulak nak merungut or complain sebab aku tau kerja aku pun kenkadang memain nak minta banyak2 lak... kerajaan nak bg pun dah syukur... kerja cam besa r makin bertambah... masuk tahun baru je macam2 nak kena buat... pelan strategik la.. perancangan aktiviti la.. naseb baek la Kelab xde... hahaha... kira ok lah...

     Semoga Tahun 2012 ni akan menjadi lebih baik dari tahun2 sebelum nie...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..