Shoplinks.Asia

Wednesday, February 8, 2012

Aku.. Pregnancy dan Amani

    Alhamdulillah... setelah sekian lama menanti akhirnya aku pregnant lagi... Syukur Alhamdulillah... terima kasih Ya Alllah... mmg dah lama aku nantikan kedatangan orang baru dalam keluarga kami... patutlah emosiku semakin x stabil n aku semakin cepat marah.. mudah merajuk dan teramatlah sensitif... giler r... hehehe... cam maser aku ngndungkan amani dulu... memula mengandung aku jd sangat sensitif n cepat teraser... pastu lelame dah ok.. hehehe... skrg pun camtu jugak cuma yg x tahan biler makan je tekak raser loya nak muntah... mmg sangat2 x selesa... harap2 cepatlah berlalu... hehehe... Amani pun semakin pelik perangainye... hehehe... nak dapat adik lah katakan... hehehe.....

* Update : dah keguguran... belum ade rezeki lg...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI