Mengidam.. - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, February 17, 2012

Mengidam..

    Hurm.. maser ngandungkan Amani aku ngidam sesangat nak makan limau tambun... hubby cakap mana nak cari... kalo yg kat Tambun tu mana le makan haram.. huhu.. aku cakap lah akau bukan saja2 nak minta.. cari punya cari... ada satu hari tu aku kena gi ipoh ada lawatan otw gi ipoh tu kami singgah kat tapah... kebetulan ada gerai buah2an n kebetulan gak maser tu dia ada jual Limau Tambun tu dalam bentuk yg dah siap potong... aku pun apa lg.. beli la sikit... dah teringin sesangat lah katakan.. malangnya x menepati citarasa... x cukup manis n lemak.. huhuhu... sedih la jugak sebab x tau mana nak cari dah... tp ok la dapat la jugak makan sikit dr langsung x dapat ye x... Pokok kat ngn umah arwah nenek tu dah x cantik dah buahnya sebab penyewa umah Arwah nenek tu letak baja pokok kelapa sawit... memang hancur la buah dia... huhuhu... cedih cangat...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..