Shoplinks.Asia

Saturday, May 9, 2015

Vampire Flowers @ Flower of the Vampires - Mini Siri

Best kot..
Deabak!!!
Tapi sayang, pendek sgt citenya..
Cite pasal pencarian "Bunga Vampire" untuk menjadi Lord of Vampire…
Menarik sebab cite dia simple jer..
Pastu fakta mengenai vampire ada dinyatakan, walaupun xde adengan2 ganas vampire menghisap darah.. kira oklah kan.. citer seram romantik..
Ganas ade lah sikit2.. tapi cam comel jer bila tgk vampire die.. hehehe..

Watak utama ada 6 jer.. pastu watak sampingan adalah 4 orang..
Memang betul2 mini..
Cite dia dalam sejam lebih sikit jer..
Ada 6 episod..

Cite boleh dikembangkan lagi..
Banyak yang boleh diceritakan..
Antara plot yang boleh ditambah:-
1. Kenapa "Bunga Vampire" tu hilang…
2. Reka tu nak apa sebenarnya?
3. Pastu Ashel tu sebenarnya mati ke x?..
4. dan macam2 lagilah..

Lagipun ending dia macam x ending..
Stress nie...


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI