Wednesday, July 31, 2024

Temujanji Yang Tertangguh

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sepatutnya kami bertemujanji pada 25 Julai tapi encik suami terlupa yang beliau kena ke Melaka atas urusan kerja.. Makanya kelmarinlah baru dapat kami bertemujanji.. Lama juga kami tak bertemujanji macam ini.. Keluar awal pagi, makan-makan dan tengok wayang.. Asalnya nak naik motor tapi Sha rasa macam tak best sebab tak boleh nak bersembang, jadinya kami naik kereta..

Sebelum gerak ke Rawang kami singgah sarapan dulu.. Makan roti bakar dan telur goyang, kue tiaw goreng dan kuih muih..

Tayangan bermula jam 10.45 pagi.. Tebus popcorn dan air dulu batu masuk wayang.. Lama juga ceritanya..

Sempat bergambar.. 

Lepas wayang kami makan tengahari dulu baru gerak balik..

4 comments:

  1. Replies
    1. Best sebab mengimbau kenangan.. Banyak cameo dan lagu lama..

      Delete
  2. Asyiknya nonton berdua 😄👍. Saya dah lihat juga film ini. Baguus, tp saya kurang dapat jokes dia. Banyak penonton ketawa, saya pula tak 😅😅.. Dan beberapa agak bingung dengan alur.

    Cuma krn OST nya baguuus, terhibur lah juga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com