Tuesday, July 11, 2017

Barang SG Shop Yang Dinanti

Assalamualaikum..
hye semua..

Akhirnya.. Barang yang ditunggu-tunggu sudah dalam penghantaran..
Yeah!! Tak sabar nak susun buku..


23 comments:

  1. sebulan jugak baru sampai ea..sama la macam saya..nie bru nk sending to malaysia...harap barang sampai dengan selamat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Lama sebab guna pos murah (walaupun tak murah sangat).. Hehehe

      Delete
  2. Hope barang sampai dgn selamat n pasti cantik ruang membaca sha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!! Barang sampai dalam keadaan okay..

      Delete
  3. Hope barang sampai dgn selamat n pasti cantik ruang membaca sha.

    ReplyDelete
  4. lama juga kan. aku pun ader order :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a mek.. Lama gila menunggu.. Mek punya dah sampai ke?

      Delete
  5. ehehe last beli barang online ritu jaaa baju raya.. sama2 tumpang sronok ehee brg nak sampai..

    ReplyDelete
  6. saya punya belum dalam proses penghantaran lagi...dah nak masuk minggu ke3 dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya dia kumpul semya barang yang kita order tu.. Pack sekali baru dia hantar ke Malaysia..

      Delete
  7. ehhh ehhh sha tak sabo nk susun.. lea tak sabo nak tgk.. hahahaa

    ReplyDelete
  8. tgh tgu shipping juga wahh x sabar hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »