Printer Canon E500 Rosak - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, July 28, 2017

Printer Canon E500 Rosak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila printer rumah rosak, memang tak bestlah..
Walaupun tak guna selalu tapi bila sesekali nak guna tak ada.. Memang sedih..
Lama juga Sha pakai printer ini.. Dekat 5 ke 6 tahun macam itu..
Rosak hari Khamis (20.07.2017)

Sudah rosak..
Sha memang suka beli printer yang boleh mengimbas, mencetak dan fotostat.. Senang.. 

Encik suami cubalah nak betulkan tapi malangnya barang ganti tak ada jual..
Kalau nak baiki kena hantar printer ini seketul ke kedai..

Printer Baru..
Jenama tetap pilih Canon..
Yang ini model E410
Print gambar memang cantik..

8 comments:

  1. Canon is the best.. CT pakai E510 dah 3/4 tahun jugak. a good bargain beli and tahan lama. mesin kan.. sampai masa dia mragam jugak tapi okayla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu siti.. Memang a good bargain.. lama boleh pakai..

      Delete
  2. Mama punya printer rosak lama dah x ganti pun haha

    ReplyDelete
  3. haha..dah sampai dah riwayat dia dekat situ..haha.

    ReplyDelete
  4. printer baru tu berapa harga sha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harganya RM199 lepas diskaun.. Harga asal dalam 200 lebih juga..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..