Friday, July 28, 2017

Printer Canon E500 Rosak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila printer rumah rosak, memang tak bestlah..
Walaupun tak guna selalu tapi bila sesekali nak guna tak ada.. Memang sedih..
Lama juga Sha pakai printer ini.. Dekat 5 ke 6 tahun macam itu..
Rosak hari Khamis (20.07.2017)

Sudah rosak..
Sha memang suka beli printer yang boleh mengimbas, mencetak dan fotostat.. Senang.. 

Encik suami cubalah nak betulkan tapi malangnya barang ganti tak ada jual..
Kalau nak baiki kena hantar printer ini seketul ke kedai..

Printer Baru..
Jenama tetap pilih Canon..
Yang ini model E410
Print gambar memang cantik..

8 comments:

  1. Canon is the best.. CT pakai E510 dah 3/4 tahun jugak. a good bargain beli and tahan lama. mesin kan.. sampai masa dia mragam jugak tapi okayla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu siti.. Memang a good bargain.. lama boleh pakai..

      Delete
  2. Mama punya printer rosak lama dah x ganti pun haha

    ReplyDelete
  3. haha..dah sampai dah riwayat dia dekat situ..haha.

    ReplyDelete
  4. printer baru tu berapa harga sha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harganya RM199 lepas diskaun.. Harga asal dalam 200 lebih juga..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »