Shoplinks.Asia

Thursday, July 27, 2017

Opie dan Jaja oleh Bophairy, Nazri M. Annuar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jomlah baca komik..
Relakskan minda..

Komik Opie dan Jaja  oleh Bophairy, Nazri M. Annuar ini seronok tau..
Walaupun ianya komik namun penuh tauladan..

Kisah dua beradik iaitu Opie dan Jaja..
Mereka ini selalu bergaduh, bersain tapi kemudiannya berbaik..
Macam-macam keletah mereka..
Seronok membacanya..

Sha baca dan selesai pada 26.07.2017

Hak milik Perpustakaan Negara Malaysia

6 comments:

  1. dulu CT kecik ada Ana Muslim je hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang dah makin banyak komik islamik nie CT

      Delete
  2. Komik baru ye. Bagus ni muslimah sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan sis.. Sesuai kalau anak nak baca..

      Delete
  3. Sekali sekala layan buku camni syiokk jugak kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI