Monday, July 3, 2017

Orang Gaji oleh Daisy Zahra

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sesekali kita ubah selera membaca..
Walaupun masih genre seram, tapi publisher lain..
Menarik tau.. Tajuk je dah mengancam..
Orang Gaji oleh Daisy Zahra..
Lain memang lain..
Meremang.. Meremang  lagi tau..
Kisah mengenai orang gaji yang sangat pelik dan jahat..
Dah macam dia pula bos..
Nak mengawal semua yang ada di rumah..
Tapi kejahatan.. Sembunyilah pasti akan ternampak juga..
Keseraman dia bila kau baca patah demi patah perkataan..
Setiap patah perkataan dalam novel Orang Gaji ini memang mampu membuatkan kau dibayangi kengerian..
Ngeri.. Seram..

Syaitan tu tak pernah berhenti menyesatkan..
Sha baca dan selesai pada 02.07.2017


Terbitan Dear Novels

7 comments:

  1. πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ
    Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani RahmanTerima kasih...
    πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌπŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

    ReplyDelete
  2. heeh suka betul akak citer2 seram ni eh..

    ReplyDelete
  3. Adoii, kak Sha nie selalu beri godaan pada saya, nie yang rasa nak beli novel nie.. =)

    ReplyDelete
  4. bestnya....lama tak baca buku seram

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »