Shoplinks.Asia

Wednesday, July 12, 2017

Buku Murah di Lazada

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Peluang yang ada jangan dilepaskan..
Masa tengah window shopping di Lazada, Sha terjumpa tawaran hebat..
Buku Siong terbitan FIXI hanya berharga RM11.90 sahaja tanpa kos penghantaran..
Tunggu lagi.. Beli teruslah..
Yang bestnya buku masih berbalut lagi..
Buku baru bukan pre-loved.. 

 
Tengok.. masih berbalut plastik lagi bukunya..
Berminat? Klik SINI.
Kalau ada lagi tau.. sebab masa Sha beli ini dah tinggal 2 buah je..
Jangan marah..

11 comments:

  1. wah...menarik ka jalan cerita buku ni kak sha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau baca sinopsis macam menarik.. Hehehe

      Delete
  2. best kan kalau dapat barang murah but new ..
    happy reading Sha..

    ReplyDelete
  3. wow ! murahnyaaa... mesti banyak lagi kan koleksi akak... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah banyak sangat.. Yang tinggal tu ada satu rak je..

      Delete
  4. Ekekkee terbaik sha.. dekat lazada pun sha jengok ye.. hebat sha.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Dimana sahaja yang menjual buku, akan sha jenguk..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI