Thursday, July 27, 2017

Lazada : Barang Sampai #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini barang sampai tanpa notifikasi dari Lazada..
selalu itu dapat tracking nombor dulu..
Tapi kali ini, tau-tau je barang sampai..

Dua lagi barang yang Sha pesan di Lazada dah sampai..
Satu mainan untuk Imani..
Satu lagi baju baru untuk telefon bimbit Sha..

Barang-barang ini sampai pada 26.07.2017..

Mainan untuk Imani..
Tunggu Imani buka baru Sha share kat entry lain ye..

Casing baru.. Sha suka sebab boleh selet duit..
Tak yah bawa wallet bila nak gi kantin atau ke mana-mana..

10 comments:

  1. wah pantas barang sampai tu, akak tak pernah membeli di lazada lagi

    ReplyDelete
  2. cantik warna casing tu.. pinkish2 gitu..

    ReplyDelete
  3. Dah lama x shopping Lazada. Sampai Lazada bg mama mcm2 voucher gitu haha

    ReplyDelete
  4. Hehehe sakan nampak shopping tu... mesti ada lagik yg menyusul pas ni tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »