Monday, July 17, 2017

Novel | Klimaks oleh Helmi Effendy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Baca dah novel terbaru dari Helmi Effendy nie..
Memang ohsem, terbaik dan tidak mengecewakan..
Penuh rencah aksi, konflik dan juga kejutan..
Memang menarik..
Membaca novel ini seolah-olah melihat tayangan filem berputar di mata..
Kalaulah satu hari nanti novel ini dijadikan filem, mahu tercabut jantung melihat aksinya..

Novel Klimaks ini membawa kisah saat bumi hancur dan dipenuhi zombie..
Namun zombie yang muncul bukan sebarang zombie..
Zombie yang berevolusi dan sangat ganas..
Manusia yang terselamat bukan sahaja perlu berdepan dengan zombie..
Tapi perlu menghadapi perangai manusja-manusia yang gila dan juga mengaku menjadi tuhan..
Dunia yang sudah sedia huru hara bertambah huru hara..
Selamat membaca dan menghadapi kejutan demi kejutan..
Seolah-olah akan ada sambungan..

Sha baca dan selesai pada 15.07.2017..

8 comments:

  1. Bagus cerita ni, kalau buat filem belum tentu effectnya sama... hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Ceritanya memang power.. Setanding resident evil.. Cuma yang ini versi buku..

      Delete
  2. Tak lama lagi di adaptasi jadi drama atau filem lah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapnya taklah.. Kikiki.. Jenuhlah nak nyorok tiap kali zombienya keluar..

      Delete
  3. Replies
    1. Sha pun mama.. Bila baca tu, imaginasi kita pun bermula.. Hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »