Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, July 17, 2017

Jamuan Raya Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini turn Imani pula..
Awal cikgu dah pesan untuk pakai baju raya pada hafi Jumaat (14.07.2017)..
Seronok Imani..
Berjubah turquoise dan bertudung..
Siap bawa baju extra..
Jubah juga warna royal gold..
Pastu dah siap berbaju, dia nak berlipstik pula..
Mujur ada lipstick yang Shikin bagi..
Pakaikanlah sikit dekat dia..
Kakak pula bising..
"Kenapa adik boleh pakai, kakak tak  oleh pakai..?"
Sha pun jawablah.. "Kakak dah sekolah.. Mana boleh berlipstik.. Adik ada jamuan.. Bolehlah nak pakai lipstick.."
"Nanti nak jalan raya, bolehlah pakai.. "
Lemah je Amani jawab "okay mak.. "
Adoilah.. Bila anak dara dah mula pandai melaram..
Sabar jelah..

20 comments:

  1. comelnya ....so cute sangat..

    ReplyDelete
  2. atotototo comel la kanak2 ni jamuan raya =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Masing-masing dengan gaya tersendiri..

      Delete
  3. Bagus menjamu orang makan dan bersilaturahim ni

    Murah rezeki

    ReplyDelete
  4. comelnya busak budak nie.. Lepas nie habis alat kosmetik mak dia dia explore. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun.. Pantang lepa je.. Siaplah.. Hehehe

      Delete
    2. Memang pun.. Pantang lepa je.. Siaplah.. Hehehe

      Delete
  5. Comelnya imani. Pandai bergambar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Tak leh tengok nak snap gambar.. Laju je dia posing..

      Delete
  6. Biasalah tu anak perempuan kans... depa pun pandai nak bergaya

    ReplyDelete
  7. Amboii kemain lagik ye dorg nk berlipstik.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Anak dara, cengginie la Lea..

      Delete
  8. Hihi comey la Imani, nanti akak kena calitkan tau lipstik kat si kakak Amani masa keluar berjalan-jalan.. hihi...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI