Saturday, July 8, 2017

EcoToy Pretend Doctor Nurse Medical Carry Case Medical Kit Role Play Set From Lazada

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Mainan dah sampai..
Mainan ini Sha beli guna Voucher dari Celcom..
Macam mana nak dapat??
Senang je.. Top up Celcom anda..
Kemudian beli data internet..
Tapi Sha tak pastilah sama ada promosi ini ada lagi ke tak..
Sha beli masa awal Julai hari tu..
Mainan ini Sha beli pada 04.07.2017..
Dan pada 06.07.2017 mainan ini dah sampai dekat tangan..
Memang pantas dan cepat..
Suka Sha.. Servis bagus..
Mainan pun dalam keadaan yang baik..
Warna sama seperti dalam gambar..
Berminat?? Klik SINI.

Cantikkan.. Siap ada beg..

4 comments:

  1. Boleh laa main doktor2... he he he...

    ReplyDelete
  2. Bestnya kalau masa kecik2 boleh dpt mainan ni. Ye lah dulu cita2 nak jd doktor kan. Hehe

    ReplyDelete
  3. comel.
    time kakak2 kecik dulu, aida ada gak beli mainan gini.
    yg murah2 ajer la, sha.
    now rasa nyer ijat kurang minat. boy kan.
    more to kereta. senapang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »