Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, July 6, 2017

Kabuki Rotee Seaweed : Grilled Seaweed

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha terjumpa sebenarnya makanan nie..
Sajalah try kan..
Eh.. Eh.. Sedaplah pula..
Ada tiga perisa.. Original, Paprika dan Squid..
Sha cuba Paprika dan Squid..

Apa yang boleh sha cakap..
Sha suka sangat Squid.. Makan dengan nasi pun sedap..
Yang Paprika tu sedap tapi pedas sangat..
Tak berapa okay untuk Sha yang tak makan pedas..
Yang penting memang best..

Mengunyah sambil buat kerja..

6 comments:

  1. memang sedap pun seaweed nie hikhik. tapi kalau dia dah lembik, elsa dah tak lalu hahaha

    ReplyDelete
  2. Mesti sedap.

    saya belum coba lagi

    ReplyDelete
  3. da lama xmkn ni pdahal xsusa pun nak cari xD

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI