Friday, July 14, 2017

Tao Kae Noi : Crispy Seaweed - Tom Yum Goong

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Adoi.. Sejak-sejak ni rasa macam syok pula cuba snek berasaskan seaweed ni.. 
Memang teruja dan seronok.. 

Yang terbaru,  Sha cuba jenama Tao Kae Noi ini.. 
Sedap dan mengancam.. 
Harga RM2 lebih.. 
Dalam pek ini, adalah beberapa keping seaweed.. 
Tak sempat nak amik gambar.. 
Dah selamat masuk perut.. Hehehe.. 
Tapi memang bestlah.. 


14 comments:

  1. teringin lah pulak nak makan..

    ReplyDelete
  2. uihhh sedapnyer seaweed tu...sampai tak sempat diambil gambar lg tuu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kalau ikut yg jual tu, katanya halal.. Dekat pek tu ada halal thai.. Hehehe

      Delete
  4. busyra tak pernah try lg yg ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. oh..ada perasan kat Maslee masa tu..tapi tak beli pun..beli seawed yang biasa buat sushi je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha tak pandai buat sushi.. Hehehe.. Tapi suka makan..

      Delete
  6. Seaweed tomyam.. mesti sedap

    ReplyDelete
  7. oohhhh tomyam....nak cubalah nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »