Shoplinks.Asia

Friday, July 14, 2017

Tao Kae Noi : Crispy Seaweed - Tom Yum Goong

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Adoi.. Sejak-sejak ni rasa macam syok pula cuba snek berasaskan seaweed ni.. 
Memang teruja dan seronok.. 

Yang terbaru,  Sha cuba jenama Tao Kae Noi ini.. 
Sedap dan mengancam.. 
Harga RM2 lebih.. 
Dalam pek ini, adalah beberapa keping seaweed.. 
Tak sempat nak amik gambar.. 
Dah selamat masuk perut.. Hehehe.. 
Tapi memang bestlah.. 


14 comments:

  1. teringin lah pulak nak makan..

    ReplyDelete
  2. uihhh sedapnyer seaweed tu...sampai tak sempat diambil gambar lg tuu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kalau ikut yg jual tu, katanya halal.. Dekat pek tu ada halal thai.. Hehehe

      Delete
  4. busyra tak pernah try lg yg ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. oh..ada perasan kat Maslee masa tu..tapi tak beli pun..beli seawed yang biasa buat sushi je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha tak pandai buat sushi.. Hehehe.. Tapi suka makan..

      Delete
  6. Seaweed tomyam.. mesti sedap

    ReplyDelete
  7. oohhhh tomyam....nak cubalah nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI