Origina Dairy : Susu Kurma - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, July 24, 2017

Origina Dairy : Susu Kurma

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha jumpa susu kurma jenama lain..
Packaging dia dalam plastik..
Keluaran bumiputera..
Sha jatuh cinta dengan rasanya..
Harga pun berpatutan.. RM3 je..
Pada tekak sha rasanya sedang elok je..
Tak manis dan serasi sekali..
Cumanya nak beli tu agak payah sikit..

Boleh tengok kat Instagram @origina_drinks..


2 comments:

  1. Rm3 berbaloi ,murah . ccl pernah minum fresh farm kurma..rasanya tak kena dengan selera tekak CCL

    ReplyDelete
  2. Nampak macam sedap jea air nie..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..