Saturday, June 9, 2012

Ice Blended

Assalamualaikum....

Lama dah x update Blog chomey ini.... hari ini saya nak citer pasal Ice Blended... Minuman nie mmg feveret saya... Tambah2 kalo ade bubuh pearl, pergh mmg terangkat r... mantop gitu... hehehe... Saya akan cuba kalo nampak ada rang jual Ice Blended... Setakat nie yang paling sedap kat Tanjung Malim r... hehehe.. Memang the best... Siap leh kumpul mata lagi.. cukup 12 mata dapat satu ice blended free.. dah 3 ke 4 kali aku berjaya tebus kad nie.. hehehe... Loyalty card nie penting untuk tarik pelanggan.


Kat KFC pun ade juga ice blended tapi die panggil Krusher.. konsep die same jer.. hehehe.. cume isi jer berbeza.. Yang aku dah try Blueberry ngn Classic Oreo.. Blueberry xbrape sedap tapi Classic Oreo memang terbaik.. hehehe.. best.. Kalo nak murah korang beli set lunch or dinner or ape2 jer pastu upgrade air gi krusher.. xde r mahal sangat.. Tambah seringgit lebih rasernye...



Pastu aritu masa cuti ade gi Tesco try Ice Blended baru... hehehe... kedai nie dah lama buka tapi baru tu la teringin nak beli.. Tu pun sebab ada orang belanja... Dalam Tesco tu ade dua stall berlainan yang jual Ice Blended... Dua2 x menepati citarasa... hahaha... demand tinggi giler...

Pastu adik ade suggest untuk try Cool Blog, jual ice blended gak... try r beli double topping pergh mmg topping die banyak giler tapi kena caj lain lak toppingnye... RM0.60 untuk topping kalo double jadi r RM1.20... Tapi ice blendednye x best pun... raser cam minum air gula.. memang manis r... hurm...

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com