Assalamualaikum..
Hye semua..
Ini antara snek yang Sha suka beli.. Kreker beras.. Kali ini datang dengan perisa kentang berkeju.. Sedaplah cuma cepat muak kalau makan banyak.. Rangup ja bila dikunyah.. Sha letakkan sebahagiannya di Coffee Corner @ Perpustakaan.. Buat pengunjung Perpustakaan yang datang membaca.. Sha beli di Mr. DIY..
O'Rice Kreker Beras: Baked Cheese Potato (86.4g)
Isi dalam dia ada 12 pek comel..
Setiap pek comel tu ada 3 keping kreker beras..


























Sedapnya O’Rice Kreker Beras Baked Cheese ni! Baiknya K.Sha letak kat Coffee Corner library, so thoughtful! Selain kreker beras, snek Mr DIY apa lagi favorite K.Sha?
ReplyDeleteRice cracker nih saya suka. Tp dari dulu lebih suka original saja, jangan yg rasa Macam2 😄. Kalorinya tinggi kalau dah ada rasa 🤭
ReplyDelete