Klinik Pergigian Rakyat, Slim River - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, April 11, 2016

Klinik Pergigian Rakyat, Slim River

Assalamualaikum
Sha pun baru je perasan ada Klinik Pergigian Rakyat kat Slim nie..
Kalau dari segi rawatan dan bayaran, Sha x pasti la pula..
Sekadar berkongsi untuk pengetahuan kawan-kawan..
Manalah tahu ada yang tercari-carikan..
Sebab kalau tengok waktu operasi, ahad pun dia buka..
Tapi separuh hari lah..
Senang je nak cari Klinik nie..
Atas Tabung Haji Slim River..
 
 

 
Waktu Operasi
Klinik Pergigian Rakyat, Slim River.

(Tapi last update tahun 2015)

5 comments:

  1. allahu lama tak masuk sini. blog dah cantikkkkkkk. hehe. nnti ain bw okeh ?

    ReplyDelete
  2. Ni sme mcm klinik 1 msia ke ? Klo sama mesti tak mhal sgt kot kn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. X pasti la pula saya.. Sebab x pernah pergi sini.. Sekadar berkongsi untuk memudahkan pembaca jer..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..