Amani Semakin Membesar - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, July 21, 2016

Amani Semakin Membesar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Malam lepas makan, Sha bagi Amani dan Imani makan aiskrim..
Amani habis dulu.. Kemudian ke dapur..
Lama sungguh di dapur, Sha pergi menjenguk..
Terkejut sha melihat aktiviti Amani di dapur..
Rupanya dia tengah membasuh cawan aiskrim dia di sinki..
Tak ada yang menyuruh..
Alhamdulillah.. Dah boleh membantu kerja-kerja rumah..
Terharu sungguh Sha bila ke dapur dan melihat dia membasuh cawan yang dia guna untuk makan aiskrim tu.. Sudah mahu menolong Sha mencuci pinggan mangkuk..

Sebelum ini dia tolong susunkan pinggan mangkuk yang sha dah basuh..
Alahai.. Amani dah makin besar..

 
Sebab x sampai, pandai dia amik kerusi letak dekat sinki..

 
Tolong basuhkan sekali cawan emak..
Terharu rasanya bila tengok dia bersungguh membasuh cawan dan sudu-sudu tu..

9 comments:

  1. alhamdulillah syukur...dah boleh bantu mama

    ReplyDelete
  2. bagusnya..dah pandai menolong ibu buat kerja rumah tu

    ReplyDelete
  3. Rajinnya.. Alhamdulillah.. 😍

    ReplyDelete
  4. comel je dia basuh cawan eskem hehe
    pasni mama leh rehat byok lah kan

    ReplyDelete
  5. Alahai comelnya dia umur berapa ni sha

    ReplyDelete
  6. alolo tomeinya amani, bijak sangat kan Sha...Alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. alahai :)
    sweet nyer.
    bersusah-payah dia nak bantu ibu.
    alhamdulillah...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..