Halusinasi oleh Jessy Mojuru - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, July 10, 2016

Halusinasi oleh Jessy Mojuru

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jom sembang pasal novel..
Novel Halusinasi oleh Jessy Mojuru ini dah lama Sha beli..
Baru ini ada peluang nak baca..
"Aku bagai bayang-bayang... Ke mana jua kau pergi, aku akan mengekori."

Membaca novel ini memang boleh buat kita berHalusinasi sama...
Membaca dengan sepenuh perhatian..
Bila membaca Halusinasi ini, kita seolah-olah tenggelam bersamanya..
Karya yang sangat kreatif dan mendebarkan..

Siapakah sebenarnya MAYA..? Siapa pula Zak??
Watak-watak yang saling berkait rapat..
Permulaan cerita yang penuh dendam dan misteri...
Persoalan demi persoalan..
Misteri demi misteri...
Pengakhiran yang sangat mengejutkan..
Nak tahu?? Kenalah baca, ye dak..
Kikiki... Sha pun stress membaca novel ini...
Sampai ambil masa tiga hari..

Baca.. kemudian berhenti... Tengok citer Korea..
Lepas tu sambung balik...
Wakakaka... Tengok betapa stressnya Sha..
Yang penting berjaya juga berHalusinasi bersama Jessy Mojuru..
 
Baca pada : 28.06.2016
Selesai pada : 30.06.2016

6 comments:

  1. novel ni best. complicated sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. best tapi complicated sikit..

      Delete
  2. SINGGAH SYAWAL
    https://belogs.blogspot.my/2016/07/semoga-dipermudahkan-segala-urusan-dan.html

    ReplyDelete
  3. Rajin kak sha baca novel..
    Kalau alia ka..mesti novel tu da terlangkup atas muka

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..