Tuesday, July 25, 2023

Julie's Milk Crackers

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha memang rajin beli biskut pelbagai perisa dan jenama sebab Amani akan sarapan atau bawa sebagai kudap-kudapan di sekolah.. Sha tukar-tukar supaya dia tak bosan.. Sambil-sambil tu, bolehlah Sha buat entry di blog ini.. kikiki..

Harga ikut tempat dan pasaraya sarasanya.. Masa Sha beli ini tengah ada promosi.. Murahlah sikit harganya.. kikiki.. Berbaloi beli sebab dia dalam pek individu.. Senang Amani nak bawa sebagai kudapan dia di sekolah.. Shapun bawa juga ke pejabat.. Tak sempat nak makan berat, Shamakan biskut ini je.. Sedap sebab rasa susu dan saiznya senang nak kunyah.. kikiki.. Comel je..

Julie's Milk Crackers (306g) - RM5.90

9 pack

Ada 10 keping biskut dalam 1 sachet tu..

6 comments:

  1. Cuya suka biskut berkrim...maklumla suka manis..hehe

    ReplyDelete
  2. Saya tuh suka apa yg di ulas tentang cemilan di sini, simpel aja...tapi menarik 😀

    ReplyDelete
  3. Julie's ini banyak dijual di jakarta, dan termasuk biskuit fav saya dan anak2 kak. Trutama yg rasa peanut butter. Sukaa sangat kami. Yg rasa di atas saya belum pernah tampak. Nantilah coba cari

    ReplyDelete
  4. sedap ni cicah dgn kopi o panas2

    ReplyDelete
  5. Senang nak bawa ke mana-mana kalau dah siap bungkus pek kecik-kecik gitu. Saya jenis suka simpan dalam handbag. Kalau pergi mesyuarat tak sempat makan, memang elok sangatlah bubuh dua tiga bungkus dalam handbag.

    ReplyDelete
  6. Dulu suka beli biskut macam ni. Tapi tak habis makan sebab berminyak sangat.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com