Tuesday, July 18, 2023

US | The Flash (2023)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Macam sama pula dengan kes Spiderman hari tu..Cumanya penamat dia tak adalah semua orang lupa siapa the flash tu.. kikiki.. Okaylah untuk layan tapi tak adalah wow sangat.. Gitu.. kikiki..

Flash patah balik ke masa lalu sebab nak selamatkan mak dia dari dibunuh dan ayah dia dari kena penjara.. Batman dah bagi amaran supaya tak ubah masa lalu seba ianya akan mengganggu masa hadapan.. Tapi biasalah, manusiakan penuh emosi.. Lagi dilarang lagi nak dibuatnya.. Flash balik ke masalalu dan perbaiki keadaan tapi masa nak balik ke masa depan ada orang tendang dia keluar dari laluan.. Flash tersangkut dalam dunia yang ada mak, ayah dan dirinyayang baru nak dapat kuasa.. Dunia ini hanya ada Kara dan batman yang da bersara dan mereka perlu melawan Zod.. huhuhu..

The Flash
2023 ‧ Action/Fantasy/Adventure ‧ 2h 35m
Worlds collide when the Flash uses his superpowers to travel back in time to change the events of the past. However, when his attempt to save his family inadvertently alters the future, he becomes trapped in a reality in which General Zod has returned, threatening annihilation. With no other superheroes to turn to, the Flash looks to coax a very different Batman out of retirement and rescue an imprisoned Kryptonian -- albeit not the one he's looking for.

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com