Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, March 29, 2016

Menambah Usaha Demi Kesihatan

Assalamualaikum..
Sebelum nie Sha ada cerita mengenai usaha Sha dalam menurunkan berat badan kan..
Boleh baca entry Sha Bila Ais Ku Tinggalkan (Kepada yang nak tahu detail, boleh pm tepi)
Alhamdulillah.. Semakin banyak perubahan..

So untuk terus membantu Sha kekalkan momentum kesihatan,
Encik Suami telah membelikan Sha alat senaman seperti gambar dibawah..
Harga bagi keduanya ialah RM610..
Murah, ringan dan mudah dipasang..

Encik Suami pasang sendiri jer..
Satu basikal dan satu stepper..

Sambil-sambil layan hindustan kita mengayuh..
Sambil tengok konsert kita main stapper..

 Fitness Exercise Bike Bicycle

 Cardio Twister & Stepper Fitness Machine Gym

Beli pada 22.03.2016
Suami pasang pada 23.03.2016
Start guna  24.03.2016

9 comments:

  1. wah bestnya...MV pula tinggalkan makanan dan minuman manis...alhamdulillah masih sdg berusaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tinggal makan ngn minuman manis tu yg susah MV.. kikikiki

      Delete
    2. mula2 susah skg senang..ais pun mv jarang ambik dah

      Delete
  2. Waalaikumusalam :)

    Boleh exercise dah di rumah. Sambil tengok tv kan. Tak sedar nanti dah berjam-jam exercise. Hihi. Teruskan usaha kak! Good luck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Tambah best sebab x yah kua rumah..

      Delete
  3. Wah.. tomeiinya wajah baru belog ni. Terbaik la sis..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI