Thursday, August 8, 2024

Oishi Panchos Nachos Hot & Spicy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Warna merah ini sedap.. Walaupun pedas tapi tak adalah melampau.. Memang terasalah pedas dia tu dan pedas tu buat korang lagi sedap mengunyah.. Kikiki.. Lepas tu disebabkan rasa pedas tu, tak adalah muak bila kunyah.. Memang tau-tau saja dah habis sebungkus.. kikiki.. Sha beli dekat 99 Speedmart.. Beli sebab bila pegang plastik tu terasalah pegang isi dia tak macam keropok lain.. Harga pun okaylah.. 

Oishi Panchos Nachos Hot & Spicy (160g) - RM4.95

Banyak juga isi dia.. Dapatlah sebekas comel tu..

3 comments:

  1. Belum pernah try tapi mcm tak pernah nampak jer .. nanti tgk semula di Speed 99 hihi :D

    ReplyDelete
  2. Oishi ini brand Snack kesukaan saya. Apalagi dengan banyak Snack yg affiliate dengan izriwil , saya cari pengganti dengan brand lokal Indonesia. Salah satunya oishi ini. Selain corn chips, yg saya suka juga pillow crackers mereka. Sedaaap.

    ReplyDelete
  3. Kalau campurkan sekali cheese tadi debgan yg pedas nii lagi sedap bukan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com