Monday, November 27, 2017

The Last Vampire Princess/Guardians of the Night (2016)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang sangat menarik.. Kisah vampire versi Rusia.. Hehehe.. Kali ini vampire mati kena cucuk kayu, cahaya matahari dan bawang putih.. 

Seorang pahlawan nak selamatkan puteri terakhir dari diculik untuk dijadikan korban supaya malam kekal selamanya.. Pengorbanan perlu dilakukan semasa gerhana.. 

Sesekali tengok filem dari negara lain memang menarik.. Cuma sarikata Bahasa Inggeris nya agak kelaut.. Kena pandai agak-agaklah apa yang diorang nak cakap sebenarnya.. 


Russian supernatural action horror film directed by Emilis Velyvis from a screenplay by Oleg Malovichko.
Moscow: Pasha, a young delivery courier, discovers that there are supernatural creatures such as vampires and werewolves living undetected in the metropolis and is recruited by the organisation tasked with keeping these beings under control…

6 comments:

  1. Replies
    1. Best walaupun cerita dia simple je.. Perang dengan vampire yang cuba ambil alih dunia.. hehehe

      Delete
  2. saya tak pandai sangat tengok citer2 ada vampire ni ;)

    ReplyDelete
  3. Hurmm rasa cam dah tgk.. tp bila tengok gambar tu cam belum jerk.. kene cek balik ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »