Thursday, November 23, 2017

Sha & Taklimat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minggu ini ada pengambilan pelajar baru untuk Politeknik..
Selalunya Unit Perpustakaan akan uruskan bahagian taklimat..
Bos Sha akan buat jadual taklimat dan kami akan bertugas mengikut hari..
Hari Sha bertugas ialah semalam (Rabu) dan hari ini (Khamis)..
Semalam Sha jaga dekat dewan pukul 10pagi sampai 11.45pagi..
Lepas tu petang dekat dewan 2pm - 3pm.. Kemudian gerak dari dewan ke Perpustakaan..
Sampai dekat Perpustakaan kami buat dua pembahagian..
Pelajar perempuan dibawah dan pelajar lelaki diatas..
Taklimat untuk pelajar Lelaki, Sha yang bagi..

Kepenatan tahap maksimum lah semalam..
Tak payah pakai slaid..
Terangkan je kemudahan, pinjam pulang dan perkara yang dilarang..
Yelah MSK (Minggu Suai Kenal) setahun 3 ke 4 kali..
memang dah boleh hafal dah apa nak cakap.. hehehe..
Pukul 4 dah settle..

Malam pukul 8.50pm Sha dah ada dekat dewan..
Sepatutnya ada Bicara Santai bersama Timbalan Pengarah Sokongan Akademik..
Tapi tak jadi sebab TPSA nya tak datang..
Layankan bebudak nie dekat pukul 11 jugalah baru Sha balik..
Malam masa bertugas tu Sha bawalah Amani dengan Imani..
Sukalah mereka berlari-lari dalam dewan tu..

Memang keletihan tahap maksimum..
Sambung pula petang ini..
Begitulah antara tugas Sha walaupun jawatan Sha Pembantu Pustakawan..

5 comments:

  1. smp malam bertugas ye...mmg penat juga la kn

    ReplyDelete
  2. Ccl tag . Jemput join yer http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/11/birthday-giveaway-november.html

    ReplyDelete
  3. sampai ke malam ye bertugas, dulu akak pun teringin nak bekerja di perpustakaan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »